Klientų APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) anglų kalba KAUNE
Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, turinti kontaktų centrus visame pasaulyje. Lietuvoje veikiantys du kontaktų centrai siūlo platų ryšių su klientais valdymo paslaugų spektrą Lietuvos bei kitų Europos rinkų klientams. Įmone pasitiki didžiausios Lietuvos bei tarptautinės kompanijos, dirbančios energetikos, finansinių paslaugų, draudimo, telekomunikacijų, žiniasklaidos, prekybos, susisiekimo, turizmo ir kitose srityse. Šiuo metu prie kontaktų centro Kaune kolektyvo į naujai kuriamą grupę kviečiami prisijungti
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTUS ANGLŲ KALBA
Darbo pobūdis
Darbas tarptautiniame siuntų koordinavimo projekte; klientų konsultavimas anglų kalba (įeinantys skambučiai); atsiliepimas į skambučius, kurjerio iškvietimas, siuntos registravimas ir koordinavimas; iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai
Motyvacija dirbti aptarnaujant klientus; puikios anglų kalbos žinios (C1 lygiu); komunikabilumas ir bendravimo įgūdžiai; imlumas informacijai bei kompiuterinis raštingumas; galimybė dirbti slenkančiu grafiku.
Įmonė siūlo
galimybę įgyti vertingą patirtį; puikiai organizuotą apmokymų paketą (įvedamųjų mokymų metu mokamas atlygis); puikią darbo atmosferą bei darbo sąlygas; konkurencingą darbo atlygį; galimybę darbą derinti su mokslais (galimas nepilnas etatas).
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTUS ANGLŲ KALBA