AtgalAtgal

Įvestas prieš 156 dienų (-as) | 115 žmonių peržiūrėjo šį pasiūlymą

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Miestas:

Vilnius

Mūsų klientė – tarptautinė, UK kapitalo e-prekybos įmonė, kuri plėtoja verslą per keletą šalių. Kompanijos išskirtinumas – platus populiarių prekių asortimentas bei nepriekaištingas klientų aptaranavimas – padėjo išvystyti sparčiai augančią prekybą UK, Airijos rinkose per labai trumpą laiką. Lietuvoje įsikūręs klientų aptarnavimo padalinys prie savo komandos Vilniuje kviečia prisijungti:

 

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę) (elektroninė prekyba)

 

Darbo pobūdis:

– elektroninės parduotuvės klientų konsultavimas telefonu dėl prekių užsakymo, pristatymo, apmokėjimo, grąžinimo ir kt. klausimais;

– operatyvus iškilusių klausimų/problemų sprendimas;

– atsakomybė už logistiką ir tiekimą;

– užsakymų stebėjimas ir vykdymas;

– kokybiško prekių pardavimo proceso užtikrinimas.

 

Reikalavimai:

– darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;

– puikūs anglų kalbos įgūdžiai;

– puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (photoshop – didelis privalumas);

– domėjimasis elektronine prekyba;

– komunikabilumas, organizuotumas, kruopštumas, atsparumas stresui;

 

Įmonė siūlo:

– darbą tarptautinėje įmonėje;

– darbą darniame bei jaunatviškame kolektyve;

– stabilų atlygį ir karjeros galimybes.

 

Kita informacija

 

Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo.

Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kriterijus atitinkančiais kandidatais.

 

Konsultantė Agnė Narkutė

El paštas: agne@competent.lt

Tel. nr.: +370 672 69574

 

Siųsti CV

Kviečiame tapti mūsų partneriais. Mes esame tarpininkai tarp verslo įmonių ir darbuotojų. Siekiame, kad tiek darbdavys rastų jam tinkantį darbuotoją, tiek, kad darbuotojas rastų jam tinkantį ir patinkantį darbą. Pažadame konfidencialumą ir pagarbą kiekvienam siuntusiam savo CV, todėl kiekvienam besikreipusiam į mus atsakysime per 24 valandas, ir stengsimės surasti geriausiai Jus atitinkantį darbą.

captcha

* - Privalomi langeliai