Klientų APTArnavimo specialistas (-ė) KAUNE
Mėgsti padėti žmonėms?
Neįsivaizduoji dienos be bendravimo?
Nori įgyti darbo patirties tarptautinėje įmonėje?
Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, turinti kontaktų centrus visame pasaulyje. Įmone pasitiki didžiausios Lietuvos bei tarptautinės kompanijos, dirbančios energetikos, finansinių paslaugų, draudimo, telekomunikacijų, žiniasklaidos, prekybos, susisiekimo, turizmo ir kitose srityse. Šiuo metu prie kontaktų centro kolektyvo Kaune kviečiami prisijungti
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAI
Darbo pobūdis
klientų konsultavimas (įeinantys skambučiai); informacijos suteikimas telefonu bei el. paštu; gedimų registravimas, iškilusių problemų sprendimas, konfliktų valdymas.
Reikalavimai
komunikabilumas ir bendravimo įgūdžiai; imlumas informacijai bei kompiuterinis raštingumas; sklandi lietuvių kalba žodžiu ir raštu; rusų arba anglų kalba - privalumas; galimybė dirbti slenkančiu grafiku.
Įmonė siūlo
galimybę įgyti vertingą patirtį; puikiai organizuotą apmokymų paketą (įvedamųjų mokymų metu mokamas atlygis); puikią darbo atmosferą bei darbo sąlygas; konkurencingą darbo atlygį bei priedų sistemą; galimybę darbą derinti su mokslais (galimas 0,75 etatas).
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAI