Darbo pobūdis
klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu; informacijos registravimas bei žalų bylų tvarkymas programose; klientų konsultavimas žalų reguliavimo, draudimo išmokų ir kitais susijusiais klausimais; bendradarbiavimas su kitais padaliniais ir kt.; domėjimasis draudimo sritimi bei profesinių žinių gilinimas.
Reikalavimai
klientų aptarnavimo principų suvokimas; bendravimo įgūdžiai bei sklandi kalba; gebėjimas dirbti su dideliu srautu informacijos; programinis raštingumas (MS Office); noras tobulėti draudimo srityje; užsienio kalbų žinios – privalumas.
Įmonė siūlo
įvadinius bei profesinio tobulėjimo mokymus;
atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje, palaikančioje komandoje;
realią karjeros galimybę;
galimybę dirbti iš namų arba biuro;
galimybę dirbti daliniu etatu (0,75-1).
Atlygis nuo 770-850 EUR (Brutto) ir premijavimo sistema. Su priedais iki 970 EUR Brutto
reikalavimai
Atlygis nuo 770-850 EUR (Brutto) ir premijavimo sistema. Su priedais iki 970 EUR Brutto