Klientų aptarnavimo specialistas(-ė) Vilniuje
Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, turinti kontaktų centrus visame pasaulyje. Įmone pasitiki didžiausios Lietuvos bei tarptautinės kompanijos, dirbančios įvairiose srityse. Šiuo metu prie kontaktų centro Vilniuje kviečiami prisijungti
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAI (-ĖS)
Darbo pobūdis
klientų konsultavimas (įeinantys skambučiai); informacijos suteikimas, iškilusių problemų sprendimas, konfliktų valdymas; informacijos administravimas duomenų bazėse.
Reikalavimai
komunikabilumas ir bendravimo įgūdžiai; imlumas informacijai bei kompiuterinis raštingumas; sklandi lietuvių kalba raštu ir žodžiu; rusų kalba – privalumas; galimybė dirbti slenkančiu grafiku.
Įmonė siūlo
galimybę įgyti vertingą patirtį tarptautinėje įmonėje; puikiai organizuotą apmokymų paketą (įvedamųjų mokymų metu mokamas atlygis); puikią darbo atmosferą bei darbo sąlygas; galimybę darbą derinti su mokslais (galimas nepilnas etatas).
Mūsų klientė – tarptautinė kompanija, turinti kontaktų centrus visame pasaulyje. Įmone pasitiki didžiausios Lietuvos bei tarptautinės kompanijos, dirbančios įvairiose srityse. Šiuo metu prie kontaktų centro Vilniuje kviečiami prisijungti
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAI (-ĖS)